Cronicas de L'Enric del Redondel

Chroniques "LA FOGASSA SALADA" proposées par Henri et diffusées sur "RADIO LENGA D'OC"

Retrouvez cette radio en langue occitane sur   http://www.radiolengadoc.com/

l’Albèrga Golarda

   «L’Albèrga Golarda» èra tenguda per Cecilia Bonnafous, un personatge plan conescut a çò de Lunas e dins tot lo departament e mai que mai.

   Fòrça mond veniá de Montpelhier per tastar la cosina plan famosa de Cecilia. Cal dire a aquela epòqua i aviá pas l’autostrada. Caliá dos o tres oras per devenir, mai aquò valiá lo còp.

   Agachatz : ceps farcits de l’Ecandorgues, trochas de Sourlan a las amètlas pescadas lo matin per un pescaire de Lunas, moletas de rabassas amb los uòus de las galinas de Rogièr Montagnol, legums de l’òrt de Lionç Coulet, lebre a la reiala del Larzac, galantina farcida qu’es tombada del cèl que mai bona podètz pas trapar. I aviá tanben conilhs, perdigals, tordres, chachas. Per la debuta un Noilly- Prat e per lo final un Trincavel.

   E aquí parletz pas de moderacion. « calià que lo client foguèsse content » disiá Cecilia !


   Un autre còp parlarem dels jogaires de manille coinchée.
 

L’Enric del Redondel

 

L’Auberge Gourmande.


« L’Auberge Gourmande » était tenue par Cécile Bonnafous, un personnage très connu à Lunas, dans tout le département et mêmes plus.

   Beaucoup de monde venait de Montpellier pour goûter la fameuse cuisine de Cécile. Il faut dire qu’à cette époque il n’y avait encore pas l’autoroute. Il fallait deux ou trois heures pour venir, mais cela valait le déplacement.

   Regardez : cèpes farcis de l’Escandorgue, truites de Sourlan aux amandes, péchées le matin par un pécheur de Lunas, omelette de truffes avec les œufs des poules de Roger Montagnol, légumes du jardin de Léonce Coulet, lièvre a la royale du Larzac, galantine farcie qui est tombée du ciel, il était impossible de trouver meilleure. Il y avait aussi des lapins de garenne, des perdrix, des grives de toutes sortes. Pour débuter un Noilly-Prat et pour terminer un Trincavel.

    Et là pas question de modération « il faut que le client soit content » disait Cécile !


   Une autre fois je vous parlerai des joueurs de manille coinchée.
 

Cronicas de L'Enric del Redondel